Internetový obchod používá soubory cookies pro účely poskytování služeb, analytické účely a pro zobrazování reklam přizpůsobených vašim preferencím. Používáním internetového obchodu souhlasíte s použitím souborů cookies nainstalovaných ve vašem webovém prohlížeči. Další informace o této technologii naleznete v našich zásadách ochrany osobních údajů. Více informací v Zásadách ochrany osobních údajů

BLACK MONTH in Selectshop 🧥 - Let's go!

mega skateshop online

Pomoc / Reklamace, vrácení zboží

POZOR! Vrácení zboží nebo reklamace je možná jen spolu s originálním dokladem o koupi (fakturou).

Vrácené zboží zasílejte prosím poštou na adresu:

PAXY - selectshop.cz

ul. Vratimovská 681/80,

71900 Ostrava - Kunčice,

Republika Czeska

Zboží neposílejte na dobírku, zásilky zaslané na dobírku nebudou převzaty.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zákazník má právo na vrácení zakoupeného zboží bez udání důvodu do 14 dnů od obdržení zásilky.

Zboží lze vrátit za předpokladu, že:– se nachází v původním a nepoškozeném stavu,– nenese žádné známky používání,– je v původním továrním balení* a se všemi etiketami.* Jedná se zejména o původní krabice od bot, snowboardových vázání, brýlí apod., nepoškozené, a nepolepené lepicí páskou.Spolu se zbožím je potřeba vrátit i doklad o koupi (fakturu) a vyplnit „Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy

Vložte vrácené produkty do plastového obalu nebo krabice - pokud možno použijte obal, ve kterém jste zásilku obdrželi. Neolepujte originální krabici od bot lepicí páskou. Zajistěte balíček dobře. Zašlete zásilku poštou. Náklady na dopravu hradíte sami. Doporučujeme Vám zaslat registrovaný balíček s poskytnutým sledovacím číslem - tímto způsobem budete moci zkontrolovat, zda a kdy nám byl balíček doručen. 

Je možné také vytvořit písemné prohlášení s uvedením jména, příjmení, adresy, čísla objednávky a čísla účtu, na který mají být peníze převedeny. 

Podle občanského zákoníku má dodavatel povinnost vrátit spotřebiteli zaplacenou finanční částku nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy.Pokud k zakoupenému zboží bylo přidáno jiné zboží zdarma jako dárek nebo za sníženou cenu (různé druhy akčních nabídek), je nutné toto zboží zaslat zpět spolu se zbožím, které chcete vrátit.

Neposíláme potvrzení o přijetí balíčku. Informace o stavu vrácení obdržíte v době jeho provedení.Částka, která je navrácena, je cena za zboží. Poplatek za přepravu se nevrací.

REKLAMACE

V Selectshop.pl nabízíme pouze originální produkty s nejvyšší kvalitou od renomovaných společností. Dodáváme zboží pouze od certifikovaných výrobců nebo autorizovaných distributorů. Prodáváme zcela nové zboží v originálním balení.

Každý produkt zakoupený na webových stránkách selectshop.cz může být reklamován v rámci záruky na vady v rozsahu stanoveném v občanském zákoníku po dobu 2 let ode dne převzetí výrobku spotřebitelem.

Pokud chcete zboží reklamovat:

• Připravte písemné prohlášení se jménem, ​​adresou, číslem objednávky, podrobným popisem vady a požadavkem na reklamaci. Abychom usnadnili správné podání reklamace, doporučujeme použít námi podaný reklamační formulář:

  Stáhněte si reklamační formulář

• Zašlete nám reklamovaný produkt spolu s vyplněným reklamačním formulářem na adresu:

ul. Vratimovská 681/80,

71900 Ostrava - Kunčice,

Republika Czeska

Reklamace bude vyřízena do 14 dnů ode dne převzetí zboží v souladu s obecnými předpisy a ustanoveními ohledně reklamace. O výsledku reklamace zákazník bude informován mailovo nebo telefonicky (e-mail nebo číslo účtu uvedeno v reklamačním formuláři).

V případě vady nebo poškození může spotřebitel uplatnit nárok v rámci záruky a požádat o:

    • opravu produktu (odstranění vad),    • výměnu zboží,    • snížení ceny,    • odstoupení od kupní smlouvy.

V případě uznané reklamace, vrátíme Vám veškeré obdržené od Vás platby, včetně nákladů na dopravu k Vám (s výjimkou dodatečných nákladů vyplývajících z vámi zvoleného způsobu dodání, než nejlevnějšího standardního způsobu dodání, který nabízíme) a nákladu na dopravu produktu do obchodu (nikoli vyšší než nejlevnější způsob doručení nabízený společností Česká pošta).

selectshop.cz není výrobcem Zboží. selectshop.cz nenese odpovědnost za záruku na prodané Zboží. Výrobce může být odpovědný za záruku za prodané zboží za podmínek a po dobu stanovenou v záručním listu. Pokud záruční doklad tuto možnost stanoví, může zákazník uplatnit své nároky ze záruky přímo na autorizované servisní středisko, jehož adresa je na záručním listu.

Pokud máte nějaké dotazy ohledně reklamace, kontaktujte nás:

Pondělí-Pátek 9:00 – 17:00

Telefonní číslo: Tel. + 234 280 956

[email protected]

Vrácené zboží k reklamaci by mělo být čisté a hygienicky nezávadné.